بالاخونه

اینجا بالاخونه ی منه...

پنجشنبه


عاشق شید !
قرار نیست که هر عشقی به مقصد از پیش تعیین شده ای برسه. عشق باید باشه چون معنی زندگیه. چون بدون اون در تباهی زندگی شکی نیست. معتقدم که تو اون دنیا ارزش آدما به عشقیه که تو وجودشون تو این دنیا پروروندن. دوست داشتن رو از لحظه های زندگیتون منها نکنید. به هر کسی که دوستش دارید بگید که: "دوستت دارم." قرار نیست حتما باهاش ازدواج کنید! یا تا ابد کنار هم بمونید. دوست داشتن به هر دلیل و نسبت به هر کسی و هر چیزی زیباست. اما "زیبا"یی هست و "زیباتر" ی.
و اما دوست داشتن...
تنها و تنها به یک شرط: که "همیشه" دوست داشتن باقی بمونه و هیچوقت تخم نفرتی برای مزرعه ی آینده نباشه. که هیچ دوست داشتنی به نفرتی که از قبل واسه آیندش پیش بینی بشه نمی ارزه. حتی اگه روزی فراموش بشه و به خاطره ای تبدیل بشه یا فقط دقیقه ای عمر کنه، باز هم ارزشمنده. همین که لحظاتی از زندگی رو رنگ و بو بخشیده کلّیه!
پس همین الان تصمیم بگیرید... به کسی که دوستش دارید؛ بگید که دوستش دارید. راحت باشید... زندگیتونو زیبا کنید! ذهنتون رو برای یه زندگی پر از دوست داشتن ها و دوستت دارم گفتن ها آماده کنید. بترسید از اینکه یه روز از این دنیا برید بدون اینکه به کسی گفته باشید : "دوستت دارم."
اگه به فکر خودتون نیستید لا اقل با گفتنش دنیای کس دیگه ای رو زیبا کنید... دنیا پر از نیازمنداییه که با عشق شما از مرگ نجات پیدا میکنن. لازم نیست که حتما "اسپایدرمن" باشیم! جسارت گفتن دوستت دارم گاهی بیشتر از نگه داشتن یه ترنه. و گاهی ساده تر از یه پلک زدن. مهم اینه که دروغ نگید و دوستت دارم رو فقط به خاطر دوست داشتن به زبون بیارید!
عشق ورزیدن مهمترین نعمتیه که خدا به انسان هدیه کرده و به خاطر تباه کردنش و بلا استفاده گذاشتنش انسان رو مجازات میکنه. تو این شکی ندارم!!! پس منتظر پری تو رویاهام نمیمونم که تنها و تنها به اون بگم دوستش دارم. همین نزدیکی هم کسی هست که دوستش داشته باشم ...

پس بهش میگم... دوستت دارم!!!

1 نظر:

Anonymous ناشناس گفت...

سلام.
فارغ التحصيليت مبارك باشه. هرچند براي خيلي از جوونها مخصوصا پسرهايي كه سربازي رو هم در پيش دارن خيلي تبريك نداره. اما بهر حال اينم خواني بود كه رد شد. پس يه خسته نباشيد درست و حسابي براي شما.
خوبه كه بالاخره اين بالاخونه از سكوت بيرون اومد. يكي از علت هايي كه هر روز باعث مي شه من لينك وبلاگت رو از تو ليست فووريتم كليك كنم اينه كه برعكس خيلي از وبلاگا كه واسه جلب خواننده و بازديد كننده هر كاري اعم از گذاشتن عكسا و شكلكهاي عجيب و غريب تا گذاشتن كامنتهاي لوس و ننر براي اين و اون و ... تو هيچ كدوم از اين كارها رو نمي كني. يه جورايي مثل خودم مي موني. من اوايل تنها بازديد كننده وبلاگم بودم. هيچ وقت حاضر نشدم واسه خوشايند ديگران يا جلب نظرشون يا اينكه ديگران رو بگذارم تو رودربايستي به وبلاگاي ديگه لينك بدم و براشون كامنتهاي پاچه خوارانه !!!! بگذارم. خوب اينو بدون كه هر حرفي بالاخره يك گوش شنوايي براي خودش داره. هر چي كمتر خاص تر....
پست آخرت خيلي خيلي چسبيد. فكر كنم كم كم بايد منتظر اتفاقات خوب باشي...

۱:۵۲ قبل‌ازظهر  

ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]

<< صفحهٔ اصلی