بالاخونه

اینجا بالاخونه ی منه...

شنبه

یه روزایی بودن که اینقدر آروم و بی دغدغه سپری میشدن که همش از خدا میخواستم که هیجان و حادثه و غیر یکنواختی رو تو زندگیم بیاره.
اما حالا...از همه ی این حوادث و پستی و بلندیا خسته شدم. اینقدر که دیگه طاقتشو ندارم...
یاد king nothing متالیکا می افتم. اونجا که پادشاه میگه:

I wish I may I wish I might
Have this wish I wish tonight
I want the star... I want it now...
I want it all and i don't care how

و در جواب میشنوه :

Careful what you wish... Careful what you say
Careful what you wish... You may regret it
Careful what you wish... You just might get it
Then it all crashes down And you break your crown...

مواظب آرزوهامون باشیم...

5 نظر:

Anonymous ناشناس گفت...

سلام پيرمرد!!!!!!!
:))

۱۲:۱۲ قبل‌ازظهر  
Anonymous ناشناس گفت...

چی غم انگیزتر از اینه که ادما بخوان حتی مراقب آرزوهاشونم باشن؟؟

۷:۳۰ قبل‌ازظهر  
Anonymous ناشناس گفت...

میام نگی بی وفام . امیدوارم حد اقل تو به آرزوهات برسی(مواظبه پاک شدن کامنت ما هم باش)

۴:۳۹ بعدازظهر  
Anonymous ناشناس گفت...

حقیقتاً

۷:۵۰ بعدازظهر  
Anonymous ناشناس گفت...

من با نظر دادن توي blogspot مشكل دارم!
من مواظب آرزو هام هستم...ايم lyrics متاليكا خيلي باحاله!

۱۱:۳۷ قبل‌ازظهر  

ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]

<< صفحهٔ اصلی