بالاخونه

اینجا بالاخونه ی منه...

دوشنبه

اصلا روز متفاوتی نیست...
جز اینکه از همین امروز باید عادت کنم تا تو جواب سوال از سن و سالم بگم: ۲۵ !!!
اما روز ارزشمندی بود از این بابت که برام یه دنیا ارزش داشت که دوستای خوبم یادم کردن... کسانی که بودنشون رو در کنارم با هیچ نعمت دیگه ای عوض نمیکنم. امیدوارم آرزوهایی که امروز برام داشتن به تحقق بپیونده جز اینکه ۱۲۰ سال عمر کنم!!!
(هفتم خرداد ماه)

... : با تشکر مخصوص از هر دو پریسای نازنینم و اهالی اتاق ۳۱۳!:(پریساجونم(آبجی جون!) - آرزو ـ رقیه ـ معصومه و فاطمه) که با اجرای سرود به ما حال اساسی دادن! محمود جان عزیزم. نثار همیشه آروم. نوه ی گلم سارا! و نرگس دوست داشتنیم و کیمیا خانم و در آخر خانواده ی همیشه مهربونم (پدر و مادرم ـ رضا و فریبا و پریسا جان و زن داداش عزیز!) که این روز بیاد موندنی!!! رو فراموش نکردن! و همه ی کسانی که گر چه این روز رو فراموش کرده باشن اما رفاقت و محبتشون به من ثابت شده و همین برام کافیه. دوستتون دارم...توضیح: ترتیب اسامی به ترتیب پیشقدمیشونه! باقی اسامی رو هم تو کامنتا ببینید!!!

3 نظر:

Anonymous ناشناس گفت...

سلام.
اين بار ديگه واقعا تولدت مبارك.
خواستم بگم اين روزها سخت مواظب دلت باش...
همين.

۱۱:۴۶ بعدازظهر  
Anonymous ناشناس گفت...

سلام من آپ کردم
دوست دارم درشادی من سهیم باشی حتما بیا
قربانت آشنا

۲:۱۸ قبل‌ازظهر  
Anonymous ناشناس گفت...

kheyli jalebe! commentaye man nist

۹:۲۶ بعدازظهر  

ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]

<< صفحهٔ اصلی