بالاخونه

اینجا بالاخونه ی منه...

یکشنبه

به دیوونه هه میگن چرا هی با این چکش میکوبی تو مخت؟ میگه آخه نمیدونی وقتی که بعدش یه لحظه نمیکوبم چه حالی میده!
جکه چه قدیمی باشه چه بی مزه مهم نیست! مهم اینه که الان از نظر مخالفان موسیقی متال من درست عین اون دیوونه هه شدم!
حالا چطور؟!؟!؟
اینطور :
کی باورش میشه که علی ای که میگفت megadeth چه آهنگای ملودیک و زیبایی داره و براش light بحساب میومد الان بشینه اندی گوش بده و لذت ببره! عاشق نشدما! پستای قبلیمو بخونید مطمین میشید! اما الان احساس میکنم دیگه ضربه های اون چکشه تو مخم نیست! البته اینم بگما... هنوز به موسیقی متال ایمان دارم و number one سبکهای مرد علاقه ی منه. اما نمیدونید چقدر زیباست و حال میده این اندی!!! اصولا هیچوقت به سبک موسیقی خاصی تعصب نداشتم و ندارم. به نظر من هر زمانی هر موسیقی که برات لذت بخش باشه همون بهترینه! آرش افکار قشنگی داره(مثل خودم!) اون خودش تو کار موسیقیه نه که مثل من فقط گوش بده. میگفت که قطعات yanni اصلا از نظر موسیقیدانها با ارزش نیست. چون ملودیهاش اقتباسیه. خود آرش میگفت میتونه هر قطعه از ساخته هاشو با تیکه تیکه هایی از آثار موسیقی کلاسیک بسازه! اما... در کنارش حرف قشنگی میزد. میگفت حالا که من میتونم با شنیدن این قطعات زیبا لذت ببرم چرا باید به ارزشی بودن یا نبودنش فکر کنم؟!!؟!؟ به من چه که اقتباسیه! همین که فیلارمونیک لندن به اون زیبایی اجراش کرده و به من حس زیبایی میده کافیه.
الان هم تو این لحظه اندی برام قشنگتر از pink-floyd بحساب میاد! تا جایی که میخوام شعر این آهنگشو اینجا براتون بذارم!

برای نوشتن از تو واژه های تازه میخوام
واسه دلسپردگیهام من فقط اجازه میخوام
برای اینهمه احساس یه جایی گوشه ی قلبت
آینه ای در روبروی عشق بی اندازه میخوام

تا که یک گوشه ی چشمی به این عابد کردی
با همون نگاه اول منو شاعر کردی
خون تو رگهای تن من پر شد از وسوسه ی تو
بر لبم داغ هوس زد التهاب بوسه ی تو...التهاب بوسه ی تو...

واسه پیدا کردن تو یه افق ستاره میخوام
برای طلوع چشمات من شبی دوباره میخوام
تو رو چون پاکی چشمه با خودم یگانه میخوام
قصه ای با آخر خوب مثل یک افسانه میخوام

..............اندی.............(فکر کنم ۲۰۰۲!)

یه جورایی هم خواستم با این کارم پست قبلیمو ثابت کنم! حالا یه ایده ی جلف برای پست بعدیم به ذهنم خطور کرده که باید درباره ی تحقق یا عدم تحقق این ایده ی جلف کمی بیشتر فکر کنم! الان یه کم داغم! شاید کاری کنم که بعدش پشیمون شم! نه؟؟!!؟

3 نظر:

Anonymous ناشناس گفت...

salam ali agha
khobe ke adam gah gahi be aghab bargarde va yadi az ahnaghaye ghadimi bokone chon momkene ke dar on halze barat ye mani va alan ye mnai dige bede.
omidvaram ke movafagh bashi

۱۲:۲۴ قبل‌ازظهر  
Anonymous ناشناس گفت...

سلام.
منم با همه نوع موسيقي موافقم.
مهم اينه كه هر زماني آدم يه نوعي موسيقي طلب مي كنه.
گاهي راك... گاهي لايت...
راستي تولدت مبارك

۱۱:۰۳ بعدازظهر  
Anonymous ناشناس گفت...

خدا این اندی رو لعنت کنه که از وقتی خوند :خوشگلا باید برقصن به هیچ کاری نمیرسم!!!

۱۲:۳۸ بعدازظهر  

ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]

<< صفحهٔ اصلی