بالاخونه

اینجا بالاخونه ی منه...

سه‌شنبه


تصمیمات عجیبی گرفتم. تصمیماتی که برا انجامشون پشتکار زیادی لازمه. و ریسک زیاد!
چون به این نتیجه رسیدم که نمیتونم به زندگی ای که سالها برا خودم تو ذهنم ترسیم کردم پشت کنم. فکر میکردم میشه بیخیال شد... فکر میکردم که نباید سخت بگیرم!
اما حالا...
برای هرچه نزدیکتر شدن به زندگی دلخواهم تمام تلاشم رو میکنم. تلاشی که بخاطرش باید خیلی هزینه کنم. هزینه ای به بزرگی فراموشی گذشته و دستاورداش. بعد از هزینه ی بزرگی به نام تجربه! و با اعتقاد به اینکه زندگی با تلاش معنی پیدا میکنه و بدون تغییر موفقیتی در پیش نیست!
تا به حال راههای زیادی رو برا رسیدن به آرزوهام امتحان کردم که ارضام نکرده. حالا راه دیگه ای رو پیش میگیرم.
امیدوارم بتونم مسیر زندگیمو به اندازه ی بزرگی تصمیمم ارتقا بدم. میخوام اونطور که ایمان دارم درسته زندگی کنم!
دعام کنید که سرد نشم! که بدشانسی نیارم!
به کمک خدا نیاز دارم...

0 نظر:

ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]

<< صفحهٔ اصلی