بالاخونه

اینجا بالاخونه ی منه...

یکشنبه

احساس نیاز کردم که یه چیزی به مطالب پست قبلیم اضافه کنم. میدونید...من عاشق طبقه بندی و دسته بندی هستم. کلاً همه چی تو بالاخونه ام اینطوری جا شده ! به نظر من دیدگاه انسانها نسبت به ازدواج دو حالت داره که شاید بشه گفت وجه تمایز اصلی زندگی ایرانی و غربیه :
1.ازدواج برای "با هم" زندگی کردن.
2.ازدواج برای "برای هم" زندگی کردن.
نمیخوام بگم که کدوم درست یا کدوم غلطه. چون از نظر من اینها دو سبک متفاوت زندگی هستن. هر دو درستن... اما به شرطی که هر دو طرف یه دیدگاه واحد داشته باشن. خب من کسی هستم که نمیتونم تصوری غیر از این داشته باشم که همسر آیندم "برای من" زندگی کنه. بنا بر این خود من هم اینگونه خواهم بود. اگه خواستید که از ازدواج تنها به "با هم بودن" برسید حرفی نیست...اما لطفاً یکی مثل خودتون پیدا کنید. چون کسانی مثل من با داشتن همسری با این دیدگاه احساس شکست در زندگی خواهند کرد. امیدوارم هر کسی به ایده آلش برسه. میدونید... برای من، "با هم بودن" به همراه "فقط برای هم بودن" زیباست. من لازم میدونم که با ازدواج تن به محدودیت هایی بدم که پذیرش متقابلش از طرف همسرم برام خیلی مهمه. پس به دنبال کسی خواهم بود که مثل من فکر کنه. من اینم... شما هم میتونید هر طور دوست دارید باشید. فقط دروغ نگید !!!
به یه حقیقتی اعتراف کنم : از قدیم گفتن : "همه چیز را همگان دانند." و من میخوام بگم که، عشق هم یکی از این همه چیزهاست. شاید عشقی که شما رو سیراب کنه در هیچ فرد واحدی یکجا یافت نشه... اما این برام مهمه که شما برای این مساله چه راهکاری دارید ؟؟؟ خوشحال میشم که با نظراتتون حوزه ی دید منو افزایش بدید.
میخوام سر فرصت درباره ی ارتباط عشق و سکس صحبت کنم. فکر کنم که این یکی از کلیدهای حل مساله است نه ؟؟!؟؟!!

2 نظر:

Anonymous ناشناس گفت...

saber akhavan rad
taarife eshgh be maanaye baraye ham boodan bozorgtarin zarbeyie ke ma(be toore khas khanevadehaye irani) be khoodeshoon zadan,ke baese fadakar shodan zana shode o amalan zanha too zendegiye moshtarak khodeshoono faramoosh mikonan,bebin age ideal negah nakoni o eshgho messe shera nabini chi mishe masalan eshghe madar be bache madar baraye bache zendegi mikone,yani amalan hodesh faramoosh mishe,khastehaye khodesh arezoohaye khodesh yadesh mire...hamin didgah too zendegiye axare maha baes shode ke amalan baad az tavallode bache alagheye zano shohar be ham ta hodoode ziyadi tabdil be alaghe be bache shode o kheyli chizye dige ke forsate mesal zadan nist

۱:۰۷ قبل‌ازظهر  
Blogger ali گفت...

saber jan mamnoon ke neveshte hamo khoondi.
ma ke bargh khoondim aksaran mesle ham fekr mikonim ...na inke hamfekrima ?!?!?! balke systeme manteghimoon mesle ham mishe amma shoma chera intor nisti ?!?!?
avvalan chera yektarafe be masale negah kardi ke zanha fada mishan? in masale age do tarafe bashe baraye mard ham hast. aya hamoon khanoom az inke hamchin shohari dashte bashe khoshnood nist? pas chera chizi ro ke baraye khodesh mikhad baraye hamsaresh nakhad?
fekresho bokon age har dop taraf baraye hamdige bemoonan che peivande atefie shadidi beineshoon bevojood miad.ke ye atefeye mofide na dasto pa gir....
dar zemn eshghe madar be farzand aslan mesdaghe dorosti baraye eshghe hamsaran be ham nist ....kamelan az do jense motafavetan!!!! nistan?!?!?

۱۱:۰۴ قبل‌ازظهر  

ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]

<< صفحهٔ اصلی