بالاخونه

اینجا بالاخونه ی منه...

یکشنبه

انسان موجود بدبختیه...
بد بختیش هم زیر سر خداست!!! اینقدر دستگاه عصبیش رو قوی خلق کرده که تو زندگیش بر خلاف بقیه موجودات ،که جز زنده موندن دغدغه ی دیگه ای ندارن ،میتونه به چیزای خیلی زیاد دیگه ای فکر کنه. که این کارشو خیلی سخت کرده.
مفاهیمی مثل حسادت،گناه،خیانت،فداکاری،گذشت و ایثار جزء کوچیکی از خیل چیزاییه که ذهن ما رو بیشتر از باقی موجودات به زحمت میندازه.و انسان بودن رو سخت تر و سخت تر میکنه.
اما گاهی فکر میکنم احساس اینهمه زیبایی خلقت و درکی در این حد والا از عشق و این قدرت تخیل فوق العاده و در کنارش قدرت فهم بالا ودر یک کلام مفهوم متفاوت زندکی برای انسان؛اینقدر ارزشمند و جذابه که به رفتن زیر بار فشار مسوولیت انسان بودنش می ارزه.
دوست داشته نشدن تلخه اما شیرینی دوست داشته شدن و دوست داشتن اینقدر جذابه که می ارزه به خاطرش تن به زندگی بدیم.در واقع به انسان فرصت داده شده تا خوشبخت ترین موجود گیتی باشه... اما به سختی!
خداوند رو شاکرم...
و از خدا میخوام غرور و تکبر رو مثل همیشه از من دور نگه داره.و ازش ممنونم که مسیر زندگی منو در راه جدال برای کسب این خوشبختی قرار داده.جدالی سخت که امید پیروزی، قابل تحملش کرده.
اینهمه حرف رو زدم که اینو بگم...
این روزا بحث قرصای extasy داغه.به این فکر میکردم که چرا جوونا سراغش میرن؟ برای خودم تفسیری دارم.من فکر میکنم رفتن به سوی عالم خیالی این مواد واسه فرار از میدان جنگ زندگیه. یک درجه تخفیف برای خود کشی...یک فرار.
من این مواد رو تجربه نکردم. اما گمان نمیکنم تنهاعامل شادشدن برای جذابیتشون کافی باشه.چون راههای زیادی برای کسب شادی و لذتی بیشتر از اینها ،بدون پیشواز بدبختی در خط پایان وجود داره.
و اما بزرگترین ایراد این مصرف کننده های این مواد تو جامعه ی ما(از دیدگاه من) اینه که هیزم خشکی شدن واسه سوزوندن ترها، به دست مخالفان شاد زیستن انسانها. اینها با همراه کردن مبحث شادی،فریاد زدن،رقصیدن و هد زدن با این مزخرفات ؛میخوان قبح اونها رو به نیازهای مسلم یک جوان وصله بزنن. نه ! نه ! فکر نکنین نیازه که اینو با زبون صریح بیان کنن! زبان تصویر تلویزیون و مونتاژش براحتی اینکارو انجام میده.
ببینید...برای خود من هد زدن یه نیازه !!!من دقایق زیادی از زمان های خالی روزهامو با همراهی صدای بلند موسیقی متال هد زدم.اینطوری کلی از انرژی چگال شده ات !!! آزاد میشه تا مثلن... نری مثل وحشیا تو خیابون با ماشین ویراژ بدی و عربده بکشی تا خالی بشی! یه کارکردی مثل ورزش داره(که البته از این هم غافل نیستم).
این موسیقی متال همون چیزیه که همواره تو خبر کشف پارتی های X وپارتیهای قبل از آدمکشی های قاتلین امروزی، با تاکید بسیار تابلویی جا میشه!تا مفهوم موسیقی متال تو ذهن مردم ،با وحشیگری و خشونت همراه باشه. غافل از اینکه فریاد زدن توی یه کنسرت متال...داغون کردن ماشینهای اوراق تو کلوب های مخصوص اینکار تو آمریکا...قهقهه زدن تو کلوب خنده و حتی رقصیدن نیازهاییه که دریغ کردنشون از جوونا اونها رو به جایی میبره که بهش برسن : دنیای x!
اما مادامی که تو جامعه ی ما فشار های اقتصادی،فرهنگی،سیاسی،اعتقادی و اجتماعی فراتر از حد تحمل میانگین انسان رو دوش جوونا سنگینی میکنه؛باید منتظر افزایش فرار اونها از میدان نبرد زندکی بود.و ننگ ابدی رو برای کسانی خواست که جوونها رو از زندگی فراری میدن ...اما از طرف دیگه بازخواستشون میکنن.
از خداوند عشق،مهربانی وشادمانی میخوام که تمام انسانهایی که آرزومند سعادت باقی انسانها هستند،ودر این راه تلاش میکنن، به لطف یاری اون، شادکام...سلامت و سعادتمند باشن.
آرزومند سعادت همه ی اون انسانها!!!

3 نظر:

Anonymous ناشناس گفت...

saaaaaaaaaalam

۱:۳۲ قبل‌ازظهر  
Anonymous ناشناس گفت...

kheyli ravoon minevisi
mozooe in matlabet kheyli jalebe
moshkele hadde jame ro be ghalame khodet dar avordi
bebinam mozooe webloget ejtemaie?

۱:۳۶ قبل‌ازظهر  
Anonymous ناشناس گفت...

movafagh bashi

۱:۳۶ قبل‌ازظهر  

ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]

<< صفحهٔ اصلی